Kategorie
Artykuły

Powiększ swoje obroty dzięki firmowej aplikacji mobilnej

Aplikacje mobilne są podstawą każdego biznesu w Internecie. O tym, jakie korzyści niesie za sobą stworzenie własnej aplikacji mobilnej.

Wiele firm znacznie zwiększyło swoje obroty dzięki aplikacji mobilnej

Według badań opublikowanych przez Statista w 2021 roku, na całym świecie jest 7,1 miliarda użytkowników telefonów komórkowych. Do 2022 r. liczba ta prawdopodobnie wzrośnie o kilkanaście milionów. Dzięki tym danym łatwo przewidzieć, że jeżeli prowadzisz swój biznes i zamierzasz osiągnąć większe obroty, wykorzystanie aplikacji powinno być Twoim pierwszym krokiem, który pomoże osiągnąć ten cel.

Znaczenie tworzenia aplikacji mobilnych dla biznesu jest dziś oczywiste, ponieważ coraz więcej użytkowników chce robić rzeczy wirtualnie. Z drugiej strony również firmy zmieniają sposób funkcjonowania. Skorzystanie z usług dobrego programisty może otworzyć przed Twoim biznesem drzwi dla większej liczby klientów. Dzięki temu znacząco zwiększysz swoje obroty i sprawisz, że inni będą mogli być na bieżąco z Twoją marką.

Aplikacje wspomagają promocje

Dzięki świetnym ofertom i promocjom możesz zbudować aplikację mobilną dla wielu potencjalnych klientów. Upewnij się, że tworzysz atrakcyjną ofertę i powiadamiaj o niej za pośrednictwem aplikacji, aby czerpać korzyści. Chodzi głównie o to, aby dotrzeć ze swoimi ofertami do dużej bazy klientów za pomocą terminowych powiadomień i wyskakujących okienek w aplikacji. Takie powiadomienia push to świetny sposób, aby zacząć docierać ze swoimi ofertami do właściwych osób we właściwym czasie.

System dostarczania jest identyczny, jeśli chodzi o działanie powiadomień push, ale istnieją różnice w sposobie ich dostosowywania. Wiele razy chciałbyś zaoferować użytkownikom wsparcie i odpowiednie aktualizacje. Aby nie musieli się logować i szukać rozwiązania, lepiej dać im aktualizacje na żywo i możliwe wsparcie w aplikacji mobilnej, która zazwyczaj jest o wiele bardziej intuicyjna i wygodna niż witryna w przeglądarce.

Lepsze połączenie z klientami

Wyjdź poza osobistą, bezpośrednią komunikację między klientami a kierownikami sprzedaży. W zmieniających się czasach, które sprawiły, że dystans społeczny stał się nowym normalnym zjawiskiem po COVID-19, coraz więcej klientów będzie chciało korzystać z pewnych usług online. Możesz w pełni wykorzystać aplikację mobilną dla swojej firmy, zapewniając swoim klientom lepszą możliwość kontaktu.

Aplikacja to nie tylko wygodna metoda kontaktu, ale coś, co jest w stanie badać nastroje kupujących. Dzięki temu będziesz również wiedział, że zapewniasz swoim klientom konkretne wartości. Zdecydowana większość marketerów postrzega swoje aplikacje przede wszystkim jako sposób na poprawę obsługi klienta. Klienci korzystają z aplikacji mobilnych na wiele sposobów. Poniżej znajdują się powody, dla których to robią:

  • Poprawa obsługi klienta;
  • Zwiększenie przychodów;
  • Zwiększenie lojalności klientów;
  • Zwiększenie komfortu klientów;
  • Lepsze dotarcie z produktem.

Upewnij się, że Twoja firma jest dostępna dla klientów. Co lepszego może spotkać Twoją markę niż zbudowanie aplikacji mobilnej dla klientów i utrzymywanie z nimi kontaktu za pomocą kilku kliknięć? I tak większość ludzi jest przyklejona do swojego smartfona, więc może być to doskonały pomysł.

Wysoki poziom zaangażowania

Wysoki poziom zaangażowania z klientami wymaga najpierw skontaktowania się z nimi. Istnieje wiele zalet aplikacji mobilnych dla biznesu, a jedną z istotnych zalet jest przystępny zasięg. Łączenie się z potencjalnymi klientami jeszcze kilka lat temu wymagało inwestowania konkretnych środków, podobnie było w przypadku reklamy na billboardach i gazetach. Historia piszę się na nowo, odkąd na rynku pojawiły się aplikacje mobilne. Kluczem jest, aby zbliżyć do siebie potencjalnych klientów i zaoferować im przestrzeń do wchodzenia w interakcję z Twoją marką. Posiadanie aplikacji dla Twojego biznesu oznacza:

  • Włączanie opcji płatności za zakupy w aplikacji;
  • Oferowanie skutecznych usług wsparcia z opcjami wiadomości błyskawicznych;
  • Bezproblemowa użyteczność z szybkimi opcjami przeprowadzania transakcji;
  • Widoczność 24/7 dla nowych i obecnych klientów.

Świadomość marki

Aplikacja mobilna jest rozszerzeniem Twojej marki i dlatego jest dla Ciebie szansą, aby pozostać wiernym brandingowi, jednocześnie będąc w stanie zbadać, jak można ją zaprezentować na zupełnie innej platformie cyfrowej, być może w zupełnie nowy i innowacyjny sposób. Można ją również traktować jako nową platformą reklamową Twojej firmy, która możesz powiedzieć klientom wszystko to, co chcesz, aby wiedzieli.

Tworzenie aplikacji mobilnej dla biznesu daje możliwość dotarcia do potencjalnych nowych odbiorców, ponieważ jest to zupełnie nowa platforma, tworzenie biznesowych aplikacji mobilnych może również spowodować, że dotrze do Ciebie nowa grupa demograficzna klientów, który uznają, że korzystanie z aplikacji jest wygodniejsze niż z przeglądarki internetowej.

Dlaczego Twoja firma potrzebuje aplikacji?

Prawdopodobnie każda marka wchodzi w interakcję z klientami poprzez sieć. Bardzo możliwe, że masz prostą stronę internetową, a może świadczysz usługę swoim klientom (np. sklep internetowy, konfigurator produktów, system rezerwacji) za pośrednictwem portalu internetowego. Każdy z klientów posiada różne preferencje, natomiast jak wynika z badań, zdecydowanie większość z nich jest lepiej nastawiona do aplikacji mobilnej, które zazwyczaj są mniej skomplikowane, a oferują dokładnie to samo. Ponadto posiadanie dedykowanej aplikacji niesie za sobą wiele korzyści dla Twojej marki:

Bariera wejścia — Jeśli dostarczasz swój produkt lub usługę swoim klientom za pośrednictwem aplikacji na Androida, lub iOS, każdy nowy przełomowy start-up wchodzący na Twój rynek również będzie musiał podjąć ten wysiłek. W ten sposób podnosisz barierę wejścia i chronisz swoją konkurencyjną pozycję na rynku.

Unikalne usługi — Aplikacja mobilna dla Twojej firmy zapewni Ci możliwości świadczenia usług w nowy i bardziej konkurencyjny sposób. Jako przykład posłuży nam aplikacja Product Finder. Ta aplikacja umożliwia użytkownikom szybkie zeskanowanie jednego z produktów konkurencji i znalezienie alternatywny, które odpowiadają specyfikacji zeskanowanego towaru. Ta funkcja pozwala klientom bezpośrednio odciągnąć firmę od swoich konkurentów przy bardzo niewielkim wysiłku, bezpośrednio podważając ich ceny i jakość produktów.

Prawdziwe mobilne wrażenia — Twoja aplikacja może również dać Ci przewagę konkurencyjną w terenie. Oprogramowanie będzie działać, gdy Twoi klienci będą poza domem, włączając w to obszary, w których nie jest dostępne połączenie z Internetem. Najnowocześniejsze aplikacje pozwalają na wprowadzanie danych bez stałego połączenia do sieci, a gdy urządzenie w końcu się z nią połączy, wszystko się synchronizuje. Doświadczenie użytkownika jest prawdopodobnie głównym celem tworzenia aplikacji mobilnej dla biznesu, która łączy Twoją firmę z klientami z łatwością i przy minimalnym wysiłku.

Najważniejsze cechy Twojej aplikacji mobilnej

Aby Twoja aplikacja była atrakcyjna dla użytkowników, projekt powinien zawierać kilka kluczowych funkcji. Konsumenci reagują na intuicyjny projekt, który sprawia, że ich doświadczenie jest łatwiejsze, a nie złożone. Poniżej zostały opisane najważniejsze funkcje, które mogą jeszcze bardziej polepszyć doświadczenie klienta:

Szybki czas ładowania — Czas ładowania to dość ważna cecha każdej aplikacji mobilnej, która może wpływać na to, czy użytkownik usunie, czy nadal będzie z niej korzystał. Załadowanie aplikacji nie powinno trwać dłużej niż 2 sekundy, w przeciwnym razie grozi to utratą użytkownika. Ludzie nie chcą czekać na załadowanie długo w sytuacji, kiedy na rynku jest wiele alternatyw, mogących okazać się lepszymi.

Integracja mediów społecznościowych — Sieci społecznościowe stały się instrumentem komunikacji i współpracy. Firmy powinny to wykorzystać, oferując użytkownikom aplikacji możliwość dzielenia się treścią, którą właśnie przeczytali, lub właśnie zakupionym przedmiotem w swoich social mediach. Przekształć udostępnianie w łatwy i przyjazny sposób, aby Twoi klienci mogli reklamować produkty za darmo na swoich profilach.

Prostota — Prostota jest świętym Graalem każdej aplikacji. Tworzy przewagę konkurencyjną podczas onboardingu użytkowników. Korzystanie z aplikacji powinno być bezproblemowym doświadczeniem, a nie męką dla użytkowników.

Opinie użytkowników — Proszenie o opinię to ważna funkcja, którą należy uwzględnić w aplikacji. Umożliwienie klientom wyrażenia opinii na temat Twoich usług sprawia, że użytkownik czuje się doceniony, ponieważ jego głos zostanie wysłuchany i wzięty pod uwagę przez Twoją markę.

Płatności w ramach aplikacji — Integracja systemów płatności z Twoją aplikacją jest niezbędna. Każda odnosząca sukcesy firma, musi integrować systemy takie jak Skrill czy PayPal ze swoją aplikacją, aby oferować bezpieczny i szybki proces realizacji transakcji. Mówi to również wiele o Twoich usługach i jednocześnie zwiększa zaufanie. Największe systemy płatności posiadają renomę i każdy klient będzie świadomy, że jeżeli współpracujesz z którymś z nich, musisz być dobry.

Wniosek

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku ludzie używają urządzeń mobilnych, aby nadążyć za swoimi ulubionymi markami. Postrzegają to jako idealny sposób, aby być ze wszystkim na bieżąco. Niezależnie od branży, w której działasz, korzyści płynących z posiadania własnej aplikacji mobilnej jest mnóstwo, a inwestowania w nie jest najlepszą opcją biznesową.

Świadomi użytkownicy, często przed skorzystaniem z usług danej marki szukają recenzji, które często są determinantem wyboru. Przykładowo, wpisując w wyszukiwarkę Google: GG.Bet opinie, dowiemy się, czy jest to lubiana przez entuzjastów hazardowych strona oferująca gry hazardowe produkowane przez najlepszych dostawców w branży. Poniżej znajdziesz najbardziej popularne gry wraz z marką, która stoi za jej produkcją:

TytułDeweloper
ColumbusNovomatic
Mega JokerNetEnt
Rise of HorusEvoplay
Jackpot 6000NetEnt
Sizzling HotNovomatic

Jeżeli w wyszukiwarce pojawi się wiele negatywnych opinii dotyczących Twojej marki, a większość z nich będzie nawiązywała do braku aplikacji mobilnej, reputacja może spaść naprawdę w głębiny. Zacznij budować świadomość marki poprzez tworzenie aplikacji i rozszerz swój zasięg. Ta inwestycja w dłużej perspektywie niewątpliwe się zwróci, dlatego już teraz zaplanuj swój plan działania i ruszaj do przodu!

Aplikacje mobilne / 1085 / zawsz

Autor: Dowcipy Humor

Dobry Humor, dowcipy, kawały, żarty, anegdoty